Obchodní podmínky
Dodací termíny
Dodávky zboží zajišťujeme v nejkratších možných termínech dle přání zákazníka. Všechny položky v ceníku máme běžně skladem. Při objednání do 10:00 dopoledne může být zboží odesláno ještě týž den. Samozřejmě vždy záleží na charakteru objednávky a aktuální situaci jak s vyskladňovací kapacitou, tak s kapacitou přepravců. V některých případech lze zajistit vyskladnění a odeslání zboží ještě ten den i později, ale jindy je tomu naopak. Samozřejmě se vždy snažíme zákazníkům maximálně vyhovět. Přepravci potom zpravidla doručují zásilky do 24 hodin po odeslání v rámci celé ČR a do 48 hodin v okolních státech.
Balení
Šrouby, matice, podložky, vruty a ostatní standardní spojovací materiál prodáváme pouze na celá balení (krabička cca 4 - 5kg). Počty kusů v malém a velkém balení uvedené v ceníku nebo na internetových stránkách se mohou lišit, například při změně dodavatele. Počty v balení jsou vždy jen orientační.
Ceny
Ceny naleznete v našem ceníku, který Vám můžeme na vyžádání zaslat jak v elektronické, tak v tištěné formě. Případné množstevní slevy jsou uvedeny na titulní straně. Doprava v ceně a slevy podle objednaného objemu jsou stanovovány na základě skutečně dodávaného objemu. Ceník vydaný s platností od určitého data platí vždy do vydání ceníku nového. Během roku upravujeme ceny vydáním nového ceníku cca každé tři měsíce. Při platnosti ceníku od jistého data jsou všechny objednávky přijaté po konci pracovní doby předešlého pracovního dne zpracovávány již dle nového ceníku. Změna cen vyhrazena.
Případně lze také získat od našich obchodníků speciální nabídku, zvláště při větším odběru. Pro tyto nabídky nás neváhejte kontaktovat na uvedených e-mailech a telefonních číslech.
Náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory si hradí spotřebitel samozřejmě sám. Naše telefonní linka je zpoplatněna běžným telefonním tarifem.
Způsob úhrady
V případě objednávky od nové firmy nebo osoby, se kterou nemáme žádné obchodní zkušenosti, se odběry realizují platbou na dobírku (za hotové) nebo formou zálohové faktury (platba předem bankovním převodem). Některé spediční služby umožňují platbu kartou, na tuto možnost je však lepší zeptat se přímo daného přepravce. V případě osobního odběru zboží u nás je nutná platba v hotovosti, na platbu kartou nejsme vybaveni.
Zavedení zákazníci mohou po dohodě realizovat platby bankovním převodem s určenou splatností.
Přeprava
Dodávky zboží zajišťujeme z našeho skladu ve Všetatech. Přepravu zboží pro nás zajišťují přepravní společnosti, například DPD (balíky) a DACHSER (palety). Jedná se o velké a spolehlivé dodavatele přepravních služeb s doručovací úspěšností dle dohody nad 98%. V případě jakéhokoliv poškození zásilky doporučujeme zboží vždy převzít a to s výhradou na přebíracím listu, abychom mohli na přepravci uplatňovat nárok za způsobenou škodu. Chybějící nebo poškozené zboží potom nahlaste přímo nám, nejlépe písemně (e-mailem nebo faxem) a co nejdříve.
Před doručením od nás dostanete e-mail s doklady a případně s upozorněním na doběrečnou částku, pokud se platba realizuje tímto způsobem. Prosím připravte se na tuto skutečnost, aby mohla být zásilka bez problému dodána a nevznikaly vícenáklady na případný druhý rozvoz zboží. Řidič bohužel nemá povinnost mít u sebe drobné, prosíme tedy z Vaší strany o citlivé a vstřícné jednání v případě potřeby rozměnění větších bankovek.
Reklamace
Reklamace řešíme individuálně a snažíme se našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc. Chybějící nebo poškozené boží se snažte nahlásit nám písemně nebo telefonicky ihned po obdržení zboží nebo co nejdříve po jeho kontrole. Reklamace zaslané po 14-ti dnech a déle po obdržení zboží se jen špatně dohledávají a tudíž je nelze dokázat nebo vyvrátit. V takových případech může dojít k neuznání reklamace.
Pro poptávky a technické dotazy nás prosím kontaktujte v sekci POPTÁVKY, e-mailem nebo telefonicky, rádi Vám poradíme.